Tisztelt Túrkeveiek!
Nagyon szomorú vagyok az ivóvíz ügyben megjelenő véleménydömping többsége miatt, csaknem annyira, mint a vízhiány miatt, mert azt bizonyítja, hogy bizony jó páran nem akarják tudomásul venni a tényeket.
1.
2015-ben zajlott a térség „ivóvízjavító programja“. Azóta büdös a víz. Akkor is tudta mindenki, aki ezzel foglalkozott, hogy a túrkevei víztorony szét van rohadva, de senki nem tett semmit annak érdekében, hogy cserélve legyen, pedig akkor többet lecseréltek a térségben. Jól tudták, jegyzőkönyvek vannak róla a 2000-es évek eleje óta, hogy a víztorony cseréje szükséges. S akkor építették be azokat a serkentő szivattyúkat a kútjainkba, amelyek jó eséllyel hozzájárultak ahhoz, hogy a vízhozam lecsökkenjen, és a kutak tönkre menjenek. A kutak vízhozama felére csökkent 6 év alatt - a TRV Zrt. üzemelése alatt. A probléma központjában ez van. Ezt kellene megérteni, mert különben olyan, mintha nem egy nyelvet beszélnénk.
2.
A víztorony nélküli üzem jellemzi az ország jelentős részét. Mi annyit tudtunk: a víztorony szétrohadt, nem tudja betölteni a funkcióját. A TRV Zrt. azzal keresett meg alig a hivatalba lépésem után, hogy el kell borítani az állapota miatt. Nem tagadom: szó volt arról, hogy majd előbb-utóbb kell másik. Ezt tudtuk. A játszóteret tehettük volna a régi játszótér helyére is, a salak pálya helyére is, nem amiatt bontattuk le a tornyot - butaság mást állítani. Azért tettük oda, mert azt az információt kaptuk, hogy le kell bontani a tornyot, és már 20 éve a vízbázis helyére van tervezve új torony, ezért használtuk ezt a helyet. A bontás előtt 3 hónapig már torony kizárásával zajlott az ellátás - ezért merték a borítást megtenni. A TRV Zrt. több szakembere volt az irodámban többször előtte, állították: tudják kezelni a vízellátást torony nélkül is. Több tanú előtt állították: megoldják víztorony nélkül.
3.
A vízszolgáltató nem az önkormányzat. Szeretném, ha ezt nem kellene kétnaponta leírni. Ameddig az önkormányzat volt az üzemeltető, addig soha nem jelentkezett ilyen probléma. A TRV Zrt. a szolgáltató jelenleg. Annak kell panaszt tenni, aki a PÉNZT BESZEDI Önöktől/tőlünk, mert neki a szerződéses kötelessége, hogy szolgáltasson a díjért, amit beszed! Éppen ezért hiába kérdezik meg százszor: nem tudom mikor lesz víz. Akkor, amikor a TRV Zrt. megoldja a problémát.
4.
Tudom, hogy azért vagyunk, hogy képviseljük a várost és annak problémáit. Megtesszük ami rajtunk múlik, de nem azért, mert mi vagyunk a hibásak, hanem azért, mert a dolgunk a várost képviselni. F. Kovács Sándor képviselő úr is tud a problémáról. Mind tudunk a problémáról, és azon dolgozunk, hogy kezeljük azt.
5.
A borítás után az első félévben egyáltalán nem jelentkezett érdemi probléma, mint ahogy azóra is hullámban jön a gond (nyáron főleg), nem állandóan jelentkezik. Lassan két éve, hogy nincs torony, de a probléma nem egyenletes, bizonyítván: nem a torony hibája önmagában a gond, mert nyomás biztosítható torony nélkül is, nyomószivattyúkkal. Szerintem teljesen világos, hogy nyáron jelentkezik leginkább a probléma, amikor többet használ a város. Múlt hét csütörtök este óta van jelentős gond. Ahogy növekszik a vízigény. Súlyos üzemeltetési gondok vannak a TRV Zrt.-nél, és világos, hogy nem alkalmasak arra, hogy a problémát kezelni tudják. Ne állítsa senki, hogy soha nincs víz, és soha nincs nyomás. Egyszerűen nem tudnak üzembiztonságot biztosítani. Ahogy lesz időm, közzé fogjuk tenni a bizonyítékokat (levelezéseket), hogy mi mindent megtettünk azért, hogy mindent biztosítsunk a probléma kezeléséhez a TRV Zrt.-nek, és a fülük botját sem mozdították. Tavaly nyár óta nem vesznek meg olyan eszközöket, amelyek szükségesek lennének a magasabb üzembiztonsághoz. A vízhiányt is 6 év után, tavaly vallották be.
6.
Dolgozunk a problémán. Amit tudunk, azt megtesszük. Ha minden levélre, üzenetre válaszolok, akkor azzal mennek el napjaim, így kérem szíves elnézését azoknak, akik magánban írtak, e-mailban írtak, SMS-t küldtek: a probléma megoldásra koncentrálnánk inkább, a válaszolgatás helyett, mert a válaszolgatással nem haladunk előre. Ígérem, mindent megteszünk, hogy realizálódjon a probléma, és ha nem fog, az nem rajtunk múlik.
Nagyon sajnálom, hogy nincs víz, de nincs varázspálcám. Ezek a problémák nem egyedülállóak az országban, nem csak Túrkevén van vízprobléma. Küzdünk a TRV Zrt-vel, könyörgünk új kútért, intézzük az új tornyot, de nem tudunk csodát tenni. Sajnos nem tudunk.
Az ikonok közül válassza ki a kívánt kategóriát és kattintás után megjelenik a térképen a pontos helye az adott szolgáltatásnak. A térképen megjelenő ikonra kattintva megtalálja a szolgáltatás részletes információit.
Amennyiben felkeltettük érdeklődését és további részletes információra van szüksége valamelyik szolgáltatásukkal kapcsolatban, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot az alábbi üzenetküldő segítségével és munkatársunk hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot.